REGULAMIN FIRMY INTERNATIONAL TRANSPORT Z.JASKOT (stan na dzień 20 września 2019r.)
Wszystkich kandydatów i pracowników firmy obowiązuje poniższy regulamin:
1. Kierowca INTERNATIONAL TRANSPORT Z.JASKOT może pracować wyłącznie w jednej wirtualnej spedycji.
2. Od każdego pracownika oczekujemy częstej aktywności w grze, bezwzględnej obecności na naszym komunikatorze Teamspeak 3 (w trakcie gry w ETS2/ATS) oraz współpracy przy rozwoju firmy.
Urlopy oraz nieobecności powinny być uzgadniane indywidualnie z Szefem/v-ce Szefem.
3. Każdy kierowca jest zobowiązany:
- zachować kulturę słowa oraz przestrzegać przepisów ruchu drogowego
- zamieścić za szybą ciężarówki tablice informacyjne z nazwą kierowcy oraz nazwą firmy
- przemalować swoją ciężarówkę w barwy firmowe na czas trwania każdego konwoju firmowego/między firmowego/globalnego
(poza konwojami kierowcy mogą używać dowolnego dostępnego w grze malowania ciężarówki)
(dopuszcza się okazjonalną jazdę Skodą ze szczególnym zachowaniem zasad bezpieczeństwa,
kultury jazdy, poszanowania innych kierowców i przestrzegania przepisów ruchu drogowego)
- obowiązkowo włączyć opcję gry o nazwie Realistyczne Zużycie Paliwa.
- ustawić walutę na obowiązującę w firmie na „€”(czyt.Euro) w grach (ETS2) i (ATS).
- w obydwu grach posługiwać się obowiązkowo miarami jak tony/kilogramy oraz litry/kilometry.
- umieścić przed nick-iem NAZWĄ gracza na platformie STEAM oraz TRUCKERSMP wpisu
[Z JASKOT] informującego o przynależności do firmy.
- umieścić na platformie STEAM awatar z logo firmy.
- umieścić w trybie MULTIPLAYER na TAB-ie, w polu TAG NAME dopis określający zajmowane stanowisko w firmie w języku polskim tj.
O.PROBNY(okres próbny), REKRUT, KIEROWCA, DYSPOZYTOR, V-CE SZEF, SZEF
Nazwa musi być wpisana dużymi literami w kolorze czerwonym.
Zarówno dopis przed nazwą jak i logo firmowe muszą być umieszczone przez cały czas zatrudnienia w firmie. (chyba że szef firmy zezwoli indywidualnie na czasowe zmiany)
Z chwilą podjęcia decyzji o odejściu z firmy lub po zwolnieniu dyscyplinarnym, kierowca zobowiązany jest do usunięcia ze swoich profili w/w oznaczeń).
4. Kandydat na KIEROWCĘ jest przyjmowany do firmy na stanowisko OKRES PRÓBNY na dwa tygodnie. W tym czasie sprawdza się Jego zaangażowanie.
Jeśli w czasie dwóch pierwszych tygodni nie ma zastrzeżeń do kandydata na Kierowcę otrzymuję On stanowisko REKRUT na kolejne 14 dni.
Po upływie tego czasu Szef firmy w oparciu o obserwacje wynikające ze współpracy i opinię innych pracowników podejmuje decyzję o zatrudnieniu bądź jego odmowie kandydatowi.
5. W czasie Okresu Próbnego i Rekrutacyjnego kandydat zobowiązany jest przejechać 10000 kilometrów z ładunkiem na rzecz firmy oraz zakupić komplet map DLC do ETS/ATS. Brak kompletu map uniemożliwia awans na stanowisko kierowcy.
(awans na kierowcę możliwy jest wyjątkowo w przypadku braku kompletu map, po ustleniu z szefem firmy ostatecznego nieodległego terminu zakupu)
6. Kandydat na kierowcę zobowiązany jest do utworzenia konta na stronie VIRTUAL TRUCKER oraz złożenia wniosku o przyjęcie do firmy INTERNATIONAL TRANSPORT Z.JASKOT.
Po jego akceptacji kandydat na kierowcę zdaje na stronie VIRTUAL TRUCKER trasy oraz wprowadza wszelkie wymagane informacje.
7. Zlecenia należy wykonywać na serwerach EU/EU1/EU2/EU3 itd. w trybie Multiplayer oraz Singleplayer (ATS/ETS2) z zachowaniem dopuszczalnych uszkodzeń dla konkretnego serwera (patrz punkt 9).
8. Po zakończeniu każdego zlecenia (trasy) należy dodać je na stronie VIRTUAL TRUCKER (patrz punkt 12).
Obowiązkowe jest dołączenie co najmniej DWÓCH SCREENÓW. POCZĄTKOWY zestawu (ciągnik z podpiętym ładunkiem) widok z kamery "2" i info o ładunku (klawisz F6) oraz KOŃCOWY z podsumowaniem zlecenia.
Screen POCZĄTKOWY z trybu multi i singla musi mieć WIDOCZNE CZYTELNE TABLICZKI
Screen POCZĄTKOWY ma być wykonany z ukośnej perspektywy aby widoczny był typ użytej naczepy (WŁASNA czy DZIERŻAWIONA)
Screen KOŃCOWY z Multiplayera musz zawierać widoczny „prześwitujący TAB” w grze.
W polu ZUŻYCIE PALIWA liczbę należy zaokrąglić do całości, np.:
gdy spalono 375,2 l to wpisujemy 375 a gdy spalono 264,8 l to wpisujemy 265
9. Dopuszczalne uszkodzenia ładunku wynoszą do 15% na wszystkich serwerach dla ładunków z Rynku Przesyłek i Rynku Ładunków.
Zlecenia w trybie World of Trucks nie mają limitu uszkodzeń i są przyjmowane z uszkodzeniami do 100%
Uszkodzenia dla Singleplayera to max 10%. Jeśli uszkodzenia są większe lub trasa zostanie oddana ze spóźnieniem, zostanie ona odrzucona.
Dodane przez kierowców trasy są sprawdzane, akceptowane lub odrzucane przez Szefa i v-ce Szefa naszej firmy.
Dopuszcza się zdawanie przejechanych tras w trybie "LONGTIME" (czyt. wydłużony czas dostawy) tyko i wyłącznie przy użyciu firmowego moda lub metody "tepania na singlu".
Kierowca korzystający z tych metod zobowiązany jest do umieszczenia w rubryce NOTATKA KIEROWCY właściwego dopisu "LONGTIME MOD" lub "LONGTIME TEPANIE" jeśli
czas na dostawę, widoczny na pierwszym screenie w pozycji F6 przekracza 150 godzin lub czas na screenie drugim poświęcony na dostawę przekracza 150 godzin.
Brak w/w dopisu spowoduje odesłanie trasy do poprawy...
UWAGA !!! CAŁKOWICIE ZABRANIA SIĘ KORZYSTANIA Z JAKIEJKOLWIEK METODY TZW EDYCJI SAVEa CELEM MANIPULACJI PRZYNOSZĄCEJ KORZYŚCI (WBREW OGÓLNIE PRZYJĘTYM ZASADOM UCZCIWOŚCI) DOTYCZĄCE:
CZASU, KILOMETRÓW ITD.
Ujawnienie nawet niewielkiego oszustwa - manipulacji, której dopuścił się dowolny pracownik firmy, będzie skutkowało usunięciem wszystkich naruszających zasady tras a w razie powtórzenia się sytuacji również zwolnieniem z firmy.
10. Wymagany minimalny miesięczny limit przejechanych kilometrów dla kierowcy wynosi 30.000 km
Każdemu pracownikowi firmy na stanowisku KIEROWCA lub wyższym, przysługuje tzw. PROLONGATA LIMITU KILOMETRÓW.
Oznacza to możliwość przeniesienia wszystkich nieprzejechanych kilometrów z bieżącego miesiąca do limitu następnego miesiąca.
W kolejnym miesiącu kierowca ma obowiązek przejechać limit kilometrów z nowego miesiąca oraz wszystkie zaległe kilometry z poprzedniego miesiąca.
(a zatem sumarycznie każdy kierowca ma do dyspozycji ponad 60 dni kalendarzowych na przejechanie 60.000 km)
Nie wywiązanie się z w/w powinności NA KONIEC DRUGIEGO MIESIĄCA będzie skutkowało ZWOLNIENIEM Z FIRMY.
UWAGA ! PROLONGATA LIMITU KILOMETRÓW nie przysługuje na stanowiskach niższych niż KIEROWCA tj. stanowiskach OKRES PRÓBNY i REKRUT
11. Uczestnik oficjalnego konwoju firmy INTERNATIONAL TRANSPORT Z.JASKOT ma możliwość zdania trasy z :
a) Ładunkiem uszkodzonym do 100% włącznie
b) Ładunku spóźnionego
Trasy z konwojów będą przyjmowane do północy dnia w którym odbył się konwój z wyjątkiem sytuacji w której konwój oficjalnie zakończy się po północy. Wtedy limit wydłuża się o kolejne 24h.
Dodane po terminie trasy będą odrzucane (dotyczy tras spóźnionych i z uszkodzeniami powyżej 15%)
Kierowca zdający trasę konwojową jest zobowiązany do zamieszczenia wpisu KONWÓJ FIRMOWY w notatce kierowcy na stronie VIRTUAL TRUCKER.
12. Pracownik zatrudniony w firmie INTERNATIONAL TRANSPORT Z.JASKOT ma obowiązek zdawania wszystkich przejechanych tras na bieżąco
Wszystkie trasy rozpoczęte w danym miesiącu kalendarzowym, powinny być dodane prawidłowo do programu Virtual Trucker
najpóźniej do ostatniego dnia tego miesiąca do godziny 23:59 (przed północą).
13. Firma planuje organizować w każdym miesiącu od 4 do 8 konwoi. Mogą to być konwoje firmowe lub między firmowe. Planowane konwoje firmowe odbywają się zazwyczaj w dni wolne tj. sobota lub niedziela w godzinach 18:00 - 24:00.
Średni czas trwania zaplanowanegto konwoju to ok. 2 godziny. Domyslnie w soboty planowane są konwoje w grze ETS2 a w niedziele ATS. Informacje o konwojach są ogłaszane w mediach firmowych tj. na grupie facebook lub czacie messenger.
Każdy pracownik firmy ma obowiązek niezwłocznie po ogłoszeniu terminu konwoju, zamieścić informacje pod postem na facebook-u firmowym o swojej obecności bądź niemożliwości uczestnictwa w konwoju.
14. Kierowcy, który był zatrudniony w firmie INTERNATIONAL TRANSPORT Z.JASKOT przez minimum 12 miesięcy (1 rok) oraz przejechał na jej rzecz minimum 1 000 000 kilometrów (1 milion)
przysługuje prawo ubiegania się o specjalną rangę WETERAN. Uprawnia ona kierowcę do obniżenia na stałe wymaganego miesięcznego limitu kilometrów do wartości 20 000 (20 tysięcy)
Kierowca po upewnieniu się, iż spełnia warunki do awansu, wnioskuje o niego u szefa firmy.
15. Pracownik firmy INTERNATIONAL TRANSPORT Z.JASKOT, który zdecydował na własną prośbę zrezygnować z zatrudnienia lub też został z niej zwolniony dyscyplinarnie otrzymuje automatycznie blokadę na dostęp do wszystkich mediów firmowych
w tym również do komunikatora Teamspeak3.
(wyjątek od tej zasady może w szczególnych okolicznościach ustanowić tylko SZEF FIRMY)
16. Pensja - wynagrodzenie dla każdego kierowcy jest wyliczane na podstawie poniższych stawek:
0.50/km – okres próbny
0.80/km – kierowca
1.00/km – zarząd (szef, dyspozytor, osoba pełniąca funkcję dodatkową)
Premie do każdej zaakceptowanej trasy nalicza się następująco:
- okres próbny/rekrut: - kierowca - zarząd (Szef, dyspozytor, osoba pełniąca funkcję dodatkową)
1000 km: +50 pkt 1000 km: +80 pkt 1000 km: +100 pkt
2000 km: +100 pkt 2000 km: +160 pkt 2000 km: +200 pkt
3000 km: +150 pkt 3000 km: +240 pkt 3000 km: +300 pkt
itd… itd… itd…
UWAGA ! Trasy z tzw. WOTa są premiowane o 50% stawki podstawowej więcej.
17. Nieprzestrzeganie regulaminu będzie skutkować ostrzeżeniem lub usunięciem pracownika z firmy w zależności od stopnia przewinienia.
18. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia pracownika firmy z obowiązku jego przestrzegania.